2 december

Dåligt med uppdateringar den senaste tiden. Men tiden har inte funnits & har den funnits har annat prioriterats. Så vad har hänt den sista tiden? Jo, jag har fått jobb. Så tycker jag inte gör annat än att jobbar. Denna vecka jobbar jag kväll, 16.45-01.00. Men har väldigt roliga och trevliga arbetskamrater, ofta betyder ju det allt när det gäller jobb. Så jag trivs. På fredag kommer Ewa hit, och hämtar hem vår kära katt. När vi åker hem finns inga kattplatser på tåget så verkligen snällt av henne. Sen är det ju alltid roligt att få påhälsning. Sen är ju julen på god väg. Fast lite konstigt känns det att plocka fram ljusstakarna när det pissar ute och är 4-5c. Hoppas att det kommer någon snöflinga till jul iallafall. Hej då

Kommentarer
Postat av: sara

Vart har du fått jobb någonstans? :) Vi måste fika i jul! :)

2008-12-02 @ 21:03:43
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: sara

Jaha, men vad skoj! Eller är det rolig? :) Det är ju alltid bättre än ingenting :) Går det bra då? Jobbigt med sena tider kan jag tänka mig.. Vi åker hem några dagar innan jul bara, typ 22a. Ni då? Hur länge blir ni i Bollnäs? Puss

2008-12-03 @ 21:39:17
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0