Det ena eller det andra.

Var är vintern någonstans? Inte den minsta snöflinga så långt ögat kan nå. Antingen ska det vara sol & varmt eller svinkallt, för det mittemellan hatar jag. Idag jobbar jag sista dagen, sen ledig i tre. Och det ska bli så förbannat skönt. Mattias mamma kommer ju som sagt imorgon & det ska bli himla roligt. Efter helgen är det "bara" åtta arbetsdagar kvar innan vi åker hem. Det känns som det var evigheter sen vi var hem. Och jag saknar alla därhemma. När vi kommer hem är det nästan 11 veckor sedan vi var hem senast. Och det är ju en stund. Så det kommer bli kul! En hel del klippningar blir det av hemma också, ska bli roligt för har hört att vissa är långhåriga som tusan. Hej då

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du ska se hur Alex ser hur, man ser likheterna mellan honom och Rapunzel.

2008-12-04 @ 18:47:31
URL: http://elfvinghed.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, men det är väl skiitbra isåfall :) Det är ju alltid bra att ha pengar liksom! Jasså, vad täntke du plugga då? På samma UNI som Mattias då eller? Vi åker hem typ 22a (för jag tror Deniz har skola väldigt sent i år) och åker hem typ 5-6-7-8 januari, där någon gång. Hur ska ni fira nyår då? Om inte i Bollnäs, tänkte jag.. Jo, allt är bra. Pluggar och tränar och står i. Själv då? Har ni kommit igång med någon träning där nere? Hur trivs ni i staden och så? Saknar dig! Puss

2008-12-05 @ 09:07:28
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0