Ledig

Åh jag kan inte säga annat än äntligen. Fy fan vad skönt att alla stängningar för detta året är avklarade!
Igår var vi kvar lite längre för att det var Hannas sista dag på jobbet. Åt lite tårta och pratade skit, härligt härligt. Så kom inte hem förrän kvart över 3:P Men nu är jag ledig i 2 dagar så nu ska det fixas innan det blir att åka hem till Bollnäs på torsdag klockan 17:) Jag längtar & jag längtar, trots att det hänt en del jävliga saker där hemma. Men ärligt talat orkar jag inte mer, allt det har tatt för mycket energi så nu tänker jag bara njuta!

På lördag ska jag träffa världens bästa Ullis, var flera månader sen vi sågs & det är så tråkigt när man tappar kontakten.
Men jag älskar henne för hon är min bästa vän!:) Vi ska prata, prata prata & jag ska få se hennes lägenhet. Kommer bli skitkul! Sen kanske det blir tranan:P hehe
bfdzsbr  vdsfedf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0