heeej min görlfleend

Efter en mysig hemmakväll med god mat och lite vin ska vi nu slagga. Mattias drack tydligen för mycket av det goda & kom nyss springande med två rostade mackor i handen. HEEEJ MIN GÖRLFLEEND var de ord som kom ur hans mun. Han är bra gullig den där Mattias Johansson.

Jag har funderat hela denna dag & nu är det fan dags att stoppa in fingrarna i rövhålan för att komma framåt i detta liv.
Eller heter det möjligen dra ur fingrarna? (mattias förslag) men eftersom han inte riktigt är kapabel till att tänka just nu blir jag osäker. Fast dra ur? De sitter ju inte där redan?! Eller?


God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

få tummen ur arslet

2008-10-13 @ 11:58:46
Postat av: Anonym

få tummen ur arslet

2008-10-13 @ 11:59:17
Postat av: Tymmen - raphael

Tummen mitt i handen, Anonym.

2008-10-14 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0