Less på sjukhus!

I ungefär en veckas tid har jag haft en massa nässelutslag över hela kroppen. Eftersom jag inte är allergisk mot något, så vitt jag vet är det lite konstigt. Och igår kväll svällde läpparna upp. Helsjuk känsla och det bara stack i dom. Haha. Så eftersom det räknas som rätt allvarligt med reaktion vid mun fick vi åter igen ta taxi till akuten. Tur som var blev man väl lite prioriterad & slapp vänta i timmar. Fick dricka kortison, ta blodprov, prov i hals & pissa lite:P Och efter många om och men kom läkaren fram till att det var förra kuren mot urinvägsinfektion jag inte tål. Det visade sig även att jag fortfarande har kvar infektionen och fick ny pencilin. Suck suck suck! Så ungefär 600spänn fattigare & en timme senare åkte vi hem igen, men jag ser fortfarande ut som en jäkla prickig korv. Och det kliar som bara den. Sen måste jag bara berätta att jag såg världens största blåtira där, alltså jag kunde nästan inte sluta stirra:P hehe. Den var typ svart & buktade ut flera cm. Nog pratat om sjukhus nu för ett bra tag framöver hoppas jag. I helgen är det Halloween & lite överskattat känner jag. Så Mattias & jag drar till Göteborg och träffar Olov istället. Där ska det käkas på Pizza Hut! MMM. Och så har vi även bokat biobiljetter till den nya Bond-filmen. Det blir förhoppningsvis en bra helg:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nässelutslag är fan det värsta som finns!!! (viss överdrift) Hehe. Men man blir galen, klia klia klia!! Fy fan för det :)

2008-10-30 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0