Min kändiskärlek

Mattias & jag påbörjade en lustig diskusson om vem vi tyckte var snygga när vi var mindre. 
Jag minns att jag såg på Oprah en gång & gästen var inte mindre än Ty Pennington, haha. Ni vet den otroligt dryga inredaren i Extreme Home Makeover. Han var ju så snygg, och vid senare eftertanke kan det inte vara allt för många år sedan. Haha! Men tur att åsikter kan ändras, men han ser ju inte ut att vara äldre än 40 vilket han är. Pengar=operationer, kanske?


Mattias förslag tyckte jag var lite gulligare, tvillingarna Olsen från Huset fullt. Jag får hoppas att han var sisådär 8 år när han tyckte de var snygg & inte 15:P


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är klart att man drömmer om julen såsom den var när man var liten. Men det känns som att alla har en så idealisk bild av julafton, allt ska vara så jäkla perfekt. Och alla ska umgås med sina föräldrar och en massa andra "måsten" hit och dit! Det känns som att det ändå är okej att bryta på den traditionen om man ändå inte mår bra av den och om den ändå inte är så idyllisk som man vill framhäva den. Man ska ju trots allt må bra och ha det trevligt. Okej, jag förstår att det är ännu jobbigare för dig i och med att ni har både mormor och morfar och Mattes familj att tänka på också. Men finns det ingen möjlighet att ni hinner med alla dessa på julafton då? Bor dina mor- och farföräldrar i Bollnäs? Eller om ni kan fira julafton på två dagar, alltså julafton och juldagen, med olika familjer/släkt? Ja, det vore faktiskt underbart skönt att sticka utomlands också, det hade jag faktiskt inte tänkt på. Vi tänkte ju som sagt dra till fjällen, men nu ska jag snacka med Deniz om utlandet istället. Det lät ju inte alls dåligt. Och då slipper ju JAG få skit för att jag firar med Deniz familj istället för min egen också, om vi nu skulle dra till fjällen. För Deniz föräldrar lär ju inte följa med utomlands.. Jag förstår precis hur du känner, jag åker inte heller hem, för det känns inte som att jag får ut något positivt av det alls. Jag var bara hem när jag fyllde 20 och när vår hund avlivades (men det var ju bara t/r!) och vi kommer nog inte heller åka hem förrän i jul nästa gång isåfall. Dessutom kostar det ju massor att åka till Bollnäs (1000 kr t/r sammanlagt för mig och Deniz - vad kostar det för er?), och jag säger precis som dig, hellre spara de pengarna om man ändå inte får ut nått positivt av att åka hem. Vi tänker rätt lika där! Vad skönt att ha någon som gör det :) Ja, absolut, vi måste komma ner och kika läget i Halmstad :) Skitroligt! Men när det finns mer tid och pengar (jag vet att det är en ganska lam ursäkt, men det är jääävligt tufft på våra utbildningar nu som du kanske har märkt av bloggen också) Så fort vi får liiite andrum så kan vi ju diskutera saken :) OM ni vill får ni gärna ta er upp till oss över Halloween och vara med på Halloween festen?! :D Alltså Örebro är nog minst lika blåsigt och stormig som Halmstad denna tid, så vi är vana om jag säger så ;) Men jag förstår precis vad du menar, det är finare på sommaren. Hade du skaffat dig något jobb? Eller har du något på gång? Du svarade aldrig på det.. Pusss

2008-10-22 @ 22:32:15
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0