Bollnäs - Dag 1

Jaha, nu efter den otroligt dryga tågresan tänker jag inte åka hem igen:P Näe, fy sjutton säger jag bara.

Idag var mamma, Niklas & jag iväg & bowlade. Vem vann? inte helt oväntat Erica;) Efter en lätt vinst gick vi till Alex jobb där även mormor & morfar mötte upp. Han lagade oss en väldigt god middag. Själv åt jag biff i någon rödvinssås om någon är intresserad?
Niklas & jag stannade faktiskt hos mormor & morfar för att sova lite. Alla ligger & snarkar just nu så sängen känns rätt så lockande. Men innan dess ska jag faktiskt ta & rensa upp lite på mormors dator. För mycket skräp i tusen olika mappar.
Kan bjuda på några bilder som jag hittade här i röran.
jhgj       bcg

Nybliven 20-åring                  Bror med söta Bella

mjhk       jhgg
Alex student                            Alina

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0