tv-kväll

Dagen har verkligen vart seg! Slutade såklart med en tv-kväll. Mycket roligt att se såhär på hösten, när allt sätter igång:)
Dumt att Idol & Top model är samma tid, men jag får så lov att ge vika för Mattias vilja att se det förstnämnda.
Idol är faktiskt lite kul att se, vissa måste ju bara skämta! Pinsamt, men roligt.
 
Fattar inte hur seg man blir av att bara vara hemma, känner mig som en fet & lat larv som bara sussar fötterna efter mig om dagarna. Att skifta mellan sittande & liggande bränner inte så många kalorier. Men på något sätt har jag inte ork?! lustigt det där. Men imorgon blir det en liten skillnad:P Gymkortet ska införskaffas. Ett steg närmre lite träning iaf. Haha

Nej nu ska jag fortsätta med mina dagliga vanor, lägga mig i soffan eller sängen.
Förmodligen sängen, för imorgon har vi ett rätt fullt schema + att vi får besök;P Det ni!



Nu ropar mina änglar! Här är en bild på den ena. Hehe

/Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0