Onsdag - Korpen Debut!

Igår - en svettig dag.

Igår hade jag skola från 08.15 - 16.00 så det var lite dryg. På lunchen gick jag, Robert och Mike till en turkgrill å käkade lite kycklingkebab, den slank ner! Senare på kvällen så gick jag och Erica till Östra-stranden och solade lite på en sanddyna. Riktigt fint är det där.

Idag - Korpen

Och idag Onsdag så var jag "ledig" från skolan så vi gick ner till staden för att kika på lite kläder, men hittade inget av värde så det blev lite rengöringskräm åt mig och en halsduk.

Klockan 18.45 så hade jag lovat Robert att jag skulle vara med å spela en korpmatch med hans lag, gick väl sådär förlora med 1-2 så det var lite tråkigt. Men då har man spelat sin första korpmatch i fotboll, haha!

Quality entertaining:



Hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0