Vilken helg!

Nu börjar alla bitar sakta men säkert falla på plats. Varken min pappa, Mattias föräldrar eller Mattias & jag förstår hur man kan packa in så mycket grejer i en etta. Så nog har vi möbler och andra prylar så det räcker och blir över till denna lägenhet.
Har även flera kartonger med leksaker som jag var tvungen att ta eftersom min mor och far flyttat isär. Barbiedockor & nallebjörnar som jag inte har mage att slänga. Vem vet, kanske får man användning för dom någongång!? hm

Idag var det Mattias första "riktiga" skoldag, får höra sen vad han tyckte. Själv ska jag ju börja leta ett jobb, något borde ju gå att hitta.

Nej nu ska jag fixa lite med lägenheten så jag kan ta några bilder någongång.

/Erica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0