Hahahaha

Just nu är jag jäkligt irriterad, men samtidigt är det lite skrattretande också!
Först och främst ska jag säga att jag är så jävla glad att Mattias och jag tog oss i kragen och lämnade skitstaden Bollnäs. Vissa människor där skulle jag vilja lägga en stor spya på för de är så dryga och tror att de är så jävla "coola".
Saknar inget mer än familj och mina egna vänner där! Så jävla mycket bättre här. Inget skitsnack bakom ryggen, alla är så jävla snälla & välkomnande. I Bollnäs är ju alla så jävla inne i sig själva så andra inte får någon plats! Fy fan.

Tänkte strax dra till lilla Emma:) Prata skit och gå på stan en sväng kanske;P Livet är bra härligt.
Och jo förresten, hädanefter är jag inte en vanlig medarbetare utan skiftledare eller arbetsledare, det är som man själv vill.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Aléxandros

Edsbyn då ? :( snyft.

2009-05-20 @ 14:08:23
URL: http://elfvinghed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0